LE MANS GT Pro / LMP Pro


 

LE MANS Pro Series

 GT Pro / LMP Pro

 DAYTONA.CAT Aitona

  • * dissabte, 20-febrer
  • * dissabte,  10-abril
  • * dissabte,  12-juny
  • * dissabte,  27-nov

Marques/Models AUTORITZATS 2014/2019:

Le Mans:  2014 - 2015 - 2016 - 2017 - 2018 - 2019 - 2020

IMSA WeatherTech SportsCar:  2014 - 2015 - 2016 - 2017 - 2018 - 2019 - 2020

WeatherTech SportsCar Championship


   - Le Mans GT Pro Series

               * GT PRO SERIES:  Xassís LLIURE - Motor SRP-181G30 - Carrosseria fibra/plàstic, (Reglm. ICAR Indoor / Tim Comarca)

               * GT Pro SCALEAUTO, Xassís SC-8000/3 - Motor NSR-3027 -  Carross. GT SCAL plàstic rígid,  mínim 50 gr.

               - Neumàtics GT Pro devanters acceptats també 25,5 ó 25,2x21x8 mm de GT Scal (rfa.SC-2710-P i SC-2702-P), de 8mm d’amplada.

   - Le Mans LMP Pro Series:

              *  LMP PRO SERIES: Xassís LLIURE - Motor SRP-181G35 - Carrosseria fibra/plàstic (Reglm. ICAR Indoor).

              *  LMP Pro SCALEAUTO,  Xassís SC-8200 - Motor SRP-181G35 - Carross. LMP SCAL plàstic rígid,  mínim 50 gr. 

              - Neumàtics LMP Pro devanters, diàmetre mínim 26 - darrera, mínim 26, màxim 27,5mm.   (en estudi, davant mínim 25,5 mm)

  - GT Pro / LMP Pro:  Carrosseries DESCATALOGADES, Penalització 10-20 voltes per cursa.  (CRITERI ORGANITZACIÓ)

              - Classificacions INDEPENDENTS.

 

  - CASC Pilot en PLÀSTIC dur o RESINA (no lexan).

   - XASSÍS LLIURES (GT Pro / LMP Pro).

   - MOTORS SRP-0181G30 i SRP-0181G35, GTP i LMP, de 30000 i 35000 rpm, respectivament, (+15% al final de cursa).

   - Carrosseries del 2014 i posteriors, (GTP / LMP). Reglm. ICAR.

   - Classif. en DOS Grups:  1.- GT Pro / LMP Pro,  2.- GT Pro Scal / LMPs Pro Scal.

PROGRAMACIÓ:

10:15h  Obertura club i Circuits

10:30h  a 12:30h  ENTRENAMENTS LLIURES (opcional).

13:00h  DINAR (opcional). 

14:30h  OBERTURA CIRCUITS i ENTRENAMENTS OFICIALS.

15:30h  VERIFICACIONS i PARC TANCAT.

16:00h  SORTIDA ORDRE DE VERIFICACIÓ i INICI CURSA.


 LE MANS GT Pro Series

 MOTOR: SRP-181G3, 30.000 rpm  (+10% al final de cursa)

 Carrosseria: GT Fibra, min.20gr

 XASSÍS LLIURE


LE MANS LMP Pro Series

 MOTOR: SRP-181G35, 35.000 rpm  (+10% al final de cursa).

 Carrosseria: LMP Fibra, min.20gr

 XASSÍS LLIURE


* Copa LMP Pro Carrosseries Descatalogades

 MOTOR: SRP-181G35, 35.000 rpm  (+10% al final de cursa).

 Carrosseria: LMP Fibra, min.20gr

 XASSÍS LLIURE


Copa GTs Pro Scaleauto

 MOTOR: SRP-181G30, 30.000 rpm  (+10% al final de cursa)

 Carrosseria GT Scaleauto plàstic rígid, mínim 50 gr.

 Xassís Scaleauto SC-8000/3 - Resto Reglam. ACS


Copa LMPs Pro Scaleauto

 MOTOR: SRP-181G35  (+10% al final de cursa)

 Carrosseria LMP Scaleauto plàstic rígid, mínim 50 gr.

 Xassís Scaleauto SC-8200 - Resto Reglam. ACS

 * Motor: NSR-3027, amb  Xassís SC-8200


  CLASSIFICACIÓ GENERAL "LE MANS  GTP/LMP/GTS"


Premis MATERIAL ESTOC:

Assistència Mínima 50% de les curses

 

GT Pro

  • 1.- Classificat       
  • 2.- Classificat       
  • 3.- Classificat        

LMP Pro

  • 1.- Classificat        
  • 2.- Classificat       
  • 3.- Classificat       

GT Pro Scaleauto

 

  • 1.- Classificat        
  • 2.- Classificat       
  • 3.- Classificat       

LMP Pro Scaleauto

  • 1.- Classificat       
  • 2.- Classificat       
  • 3.- Classificat        

GENERAL ABSOLUTA   .............