VERIFICACIONS 2023
Aplicable a partir del 01-01-2023
• Recordeu que NO es modificable CAP CARROSSERIA ORIGINAL NI TAMPOC CAP PAS DE RODA o LATERALS de la carrosseria.
COMPETICIÓ |
CATEG |
REGLAM. |
CARR. |
CARR. |
COTXE |
Rod |
lland |
Neum |
Neum |
XASSÍS |
Xass |
Carr |
MOTOR |
EIX |
2023 |
01/01/2023 |
|
mín/gr |
Tipus |
mín/gr |
dv |
dav/darr |
Ampl |
diam.mín |
marca |
Alçad |
Alçd |
marca/model |
mm |
|
|
|
|
|
|
drr |
mín/màx |
mín/màx |
mín/màx |
|
darr |
mm |
|
|
GT SCAL |
GT Scal |
ACS |
55 |
Plàstic |
195 |
dv |
21-21 |
8-8 |
22 - 25,5 |
SC-8.0/2/3 |
1 |
2 |
SC-029 |
ACS |
|
|
lleidaslot |
|
|
|
drr |
21-21 |
13-13 |
22 - 27,5 |
|
1,2 |
2 |
|
ACS |
LMP SCAL |
LMP Scal |
ACS |
50 |
Plàstic |
185 |
dv |
21-21 |
8-8 |
22 - 25,5 |
SC-8200 |
1 |
|
......? |
82 |
|
|
lleidaslot |
|
|
|
drr |
21-21 |
13-13 |
22 - 27,5 |
|
1,2 |
|
|
ACS |
FÓRMULA-1 |
F1 Scal |
lleidaslot |
30 |
Fibr/Plàst |
185 |
dv |
13,5-17 |
10 mín |
22 mín |
SC-8000/2 |
1 |
|
NSR-3027 |
88 |
|
|
|
|
|
|
drr |
15,5-17 |
16-16 |
22 - 26,2 |
|
1,2 |
|
|
|
|
Klasse1 |
ACS-ICAR |
|
Fibr/Plàst |
130 |
dv |
13,5 min |
10 min |
22 min |
SC-NR2 |
1 |
|
ICAR |
88 |
|
|
|
|
|
|
drr |
15,5 min |
16-16 |
22 - 26,2 |
< 30.0 |
1 |
|
ACS |
|
Clàssics |
LMC |
ACS |
65 |
Plàstic |
205 |
dv |
17-21 |
6-11 |
22- 26 |
SC-8.0/2/3 |
1 |
|
SC-029 |
82 |
Le Mans LMC |
|
|
|
|
|
drr |
17-21 |
13-13 |
22 - 27,5 |
|
1,2 |
|
|
|
Calendari - Verificacions - Normativa curses - Quotes
Sistema de Competició:
80’ / 1,5h / 3h / 6h
SISTEMA DE PUNTUACIÓ:
- CURSA: 15-12-10-9-8-7-6-5-4-3-2-1..1p.
- ES DESCARTARÀ LA PITJOR CURSA DE CADASCÚ.
VOLTATGES i MOTORS:
12v - GT / LMP-C
11,5v - F1 & klasse1
SISTEMA DE COMPETICIÓ "Curses Sprint"
PROPOSTA PER 2024
PENALIZACIONES - Criterio Dirección Carrera
Reglaments:
"GT SCAL - F1 - LE MANS LMC - BRM Clàssics"
Reglaments Tècnics i Esportius vigents:
Comptador a partir del 01/01/2021
Esta página web ha sido creada con Jimdo. ¡Regístrate ahora gratis en https://es.jimdo.com!