VERIFICACIONS 2021
Aplicable a partir del 01-06-2020
• Recordeu que NO es modificable ni rebaixable CAP CARROSSERIA ORIGINAL NI TAMPOC CAP PAS DE RODA o LATERALS de la carrosseria. Seran susceptibles de sanció segons reglament.
LLEU 10 voltes, GREU 20 voltes per cursa, a criteri del DIRECTOR DE CURSA.
• Si que s'accepta qualsevol exclusió d'elements interiors de les carrosseries que impedeixin el bon funcionament. Això si, en tots els casos amb el vist i plau de la organització, de lo contrari TAMBÉ PODRAN SER SANCIONATS.
COMPETICIÓ |
CATEG |
REGLAM. |
CARR. |
CARR. |
COTXE |
Rod |
lland |
Neum |
Neum |
XASSÍS |
Xass |
Carr |
MOTOR |
EIX |
2021 |
|
|
mín/gr |
Tipus |
mín/gr |
dv |
dav/darr |
Ampl |
diam.mín |
marca |
Alçad |
Alçd |
marca/model |
mm |
|
|
|
|
|
|
drr |
mín/màx |
mín/màx |
mín/màx |
|
darr |
mm |
|
|
GT Pro Scal |
GT Pro Scal |
ACS |
55 |
Plàstic |
195 |
dv |
21-21 |
8-8 |
25-25,5 |
SC-8000/3 |
1 |
2 |
NSR-3027 |
82 |
|
|
lleidaslot |
|
Vidr.Lex |
|
drr |
21-21 |
13-13 |
25-27,5 |
|
1,2 |
2 |
|
ACS |
LMP Scal |
LMP Scal |
ACS |
50 |
Plàstic |
180 |
dv |
21-21 |
8-8 |
25-25,5 |
SC-8200 |
1 |
2 |
......? |
82 |
|
|
lleidaslot |
|
|
|
drr |
21-21 |
13-13 |
25-27,5 |
|
1,2 |
2 |
|
ACS |
FÓRMULA-1 |
F1 Scal |
lleidaslot |
30 |
Fibr/Plàst |
170 |
dv |
13,5-17 |
10 mín |
22,5 mín |
SC-8000/2 |
1 |
|
NSR-3027 |
88 |
|
|
|
|
|
|
drr |
15,5-17 |
16-16 |
24,5-26,2 |
|
1,2 |
|
|
|
|
Klasse1 |
ACS-ICAR |
|
Fibr/Plàst |
130 |
dv |
13,5 min |
10 min |
22,5 min |
SC-NR2 |
1 |
|
SRP-Speed36 |
88 |
|
|
|
|
|
|
drr |
15,5 min |
16-16 |
24,5-26,2 |
|
1 |
|
|
|
Clàssics LMS |
Grup.C |
ICAR |
20 |
Fibra |
130 |
dv |
|
5-8 |
|
LLIURE |
1 |
|
SRP-Speed25 |
83 |
|
|
|
|
|
|
drr |
21-21 |
13-13 |
26-27,5 |
|
1 |
|
|
|
|
Div.VI |
lleidaslot |
50 |
Plàstic |
170 |
dv |
17-21 |
6-8 |
23-26 |
SC-8000/2 |
1 |
|
NSR-3027 |
82 |
|
|
|
|
|
|
drr |
17-21 |
13-13 |
25-27,5 |
|
1,2 |
|
|
|
|
Div.VI |
ACS |
50 |
Plàstic |
170 |
dv |
17-21 |
6-8 |
23-26 |
LLIURE |
1 |
|
SC-016b 30 |
82 |
|
|
|
|
|
|
drr |
17-21 |
13-16 |
25-27,5 |
|
1,2 |
|
|
|
LE MANS Pro |
GT Pro |
ICAR |
20 |
Fibra |
175 |
dv |
21-21 |
5-8 |
25-26 |
LLIURE |
1,2 |
|
SRP-181G30 |
83 |
|
|
|
|
|
|
drr |
21-21 |
13-13 |
26-27,5 |
|
1,2 |
|
|
|
|
LMP Pro |
ICAR |
20 |
Fibra |
165 |
dv |
21-21 |
6-8 |
26-26 |
LLIURE |
1,2 |
|
SRP-181G35 |
83 |
|
|
|
|
|
|
drr |
21-21 |
13-13 |
26-27,5 |
|
1,2 |
|
|
|
PENALITZACIONS - Criteri Direcció Cursa
Reglaments Tècnics i Esportius vigents:
Esta página web ha sido creada con Jimdo. ¡Regístrate ahora gratis en https://es.jimdo.com!