LE MANS "GT Pro / LMH Pro"

Reglaments Tècnics - Qualsevol diferència PREVALDRÀ criteri de LLEIDASLOT


   *  CARROSSERIES MODERNES (A partir del 2010), amb cabina.

Reglaments PREFERENTS GT Pro Series”

Relació LLIURE curses normals.

Relació IBERIAN GT3 500 i RESISTÈNCIES, 10x44

Motors: SRP-30k  /  Xassis LLIURE, màxim amplada 83mm

Carrosseria Fibra o Lleugera DG Slot, mínim 20grms. Desde l'any 2010 fins l'actualitat, amb cabina.

Pes Mínim cotxe muntat:  155 grms

Cap pilot: recomanat de plàstic o resina


Reglaments PREFERENTS  LMH Pro Series”

Relació LLIURE curses normals.

Relació NADAL PRO 500 i Resistències, 10x44

Motor:  SRP-35k  /  Xassis LLIURE, màxim amplada 78mm

Carrosseria Fibra o Lleugera DG SLOT, mínim 20grms. Desde l'any 2010 fins l'actualitat, amb cabina.

Pes mínim cotxe muntat:  165 grms

Cap pilot: recomanat de plàstic o resina


SuperCars / HyperCars 
  • Carrosseries:
    • Fibra de vidre, carboni o fibra lleugera mín 0,5mm de gruix
    • Marca DG SLOT o facilitades/HOMOLOGADES per l’organització.
    • Desde l'any 2010 fins l'actualitat, amb cabina.
  • Xassís LLIURE
  • Motors:
    • GT Pro Series:  SRP-Speed30 caixa curta.
    • LMH Pro Series:  SRP-Speed35 caixa curta.
  • Pesos Mínims:
    • GT Pro Series:  Carross 20 grm - Cotxe 155 grms.
    • LMH Pro Series:  Carross 20 grm - Cotxe 165 grms.
  • Resta Reglament Internacional ICAR:  GT Pro  - LMH