LE MANS "GT3 Pro / LMH"

Reglaments Tècnics - Qualsevol diferència PREVALDRÀ criteri de LLEIDASLOT


   *  CARROSSERIES MODERNES (A partir del 2010), amb cabina.

Reglaments GT Pro Series

Relació FIXA:  Pinyó 10/11 - Corona 43 (per 2025, 10x43)

Motors: SRP-30k  /  Xassis LLIURE

Carrosseria Fibra o Lleugera DG Slot, mínim 20grms. Desde l'any 2010 fins l'actualitat, amb cabina.

Pes Mínim cotxe muntat:  175 grms (a partir de 1-9-2024, tots GT PRO: mínim 155 grms).

Cap pilot: recomanat de plàstic o resina


Reglaments LMH Series

Relació FIXA:   Pinyó 10 - Corona 43

Motor:  SRP-35k  /  Xassis LLIURE

Carrosseria Fibra o Lleugera DG SLOT, mínim 20grms. Desde l'any 2010 fins l'actualitat, amb cabina.

Pes mínim cotxe muntat:  165 grms

Cap pilot: recomanat de plàstic o resina


SuperCars / HyperCars 
  • Carrosseries:
    • Fibra de vidre, carboni o fibra lleugera mín 0,5mm de gruix
    • Marca DG SLOT o facilitades/HOMOLOGADES per l’organització.
    • Desde l'any 2010 fins l'actualitat, amb cabina.
  • Xassís LLIURE
  • Motors:
    • GT3 Pro:  SRP-Speed30 caixa curta. (SuperCars)
    • LMH:  SRP-Speed35 caixa curta. (HyperCars)
  • Pesos Mínims:
    • GT3 Pro:  Carross 20 grm - Cotxe 155 grms. (SuperCars)
    • LMH:  Carross 20 grm - Cotxe 165 grms. (HyperCars)
  • Resta Reglament Internacional ICAR:  GT3 - LMH