REGLAM. TÈCNIC LE MANS LMP-C  1:24


RESISLLEIDA LE MANS Class LMP-C

Reglaments Basats en ACS

Condicions particulars LE MANS Class LMP-C

  • 2.1.- Carrosseries LMP-C Clàss plàstic dur. 
  • 2.1.2.- ES PERMET VIDRES LEXAN.
  • 2.2.- Retrovisors obligatoris, qualsevol model.
  • 2.3.- Retrovisors i Alerons de PLÀSTICS, GOMA o FIBRA.
  • 2.6.1.- Cockpit LLIURE i degudament PINTAT.
  • 2.6.2.- CAP DE PILOT RECOMANAT (ACS)  de plàstic rígid o resina. Per LLEIDASLOT s'accepta de LEXAN.
  • 2.7.- DIFUSOR darrera original o auto-construït en plàstic rígid. Amplada mín 4 mm. Gruix mín 1 mm..
  • 3.1.-  Xassís SC-8000/2/3 - Motor SC-029 verd
  • 3.8.- Suports Carrosseria LLIURES.
  • 4.2.- Relació LLIURE.
  • 4.3.- Guia LLIURE.
  • 5.2.- Coixinets LLIURES.
  • 5.3.- Tornilleria i Separadors LLIURES.
  • 6.2.- Rodes davant amplada mínima 6 mm.
  • 6.2.2.- Rodes darrera amplada 13mm
  • 6.3.1.- Llandes davant  17-21 mm. 
  • 6.3.2.- Llandes darrera 17-21 mm. 
  • 6.1.- Tapacubs RECOMANABLES.
  • 8.1.- MOTOR, el que decideixi en tot moment l'Organització.
  • 9.0.- Carrosseria mínim 65grms.
  • 9.1.- Cotxe mínim 205 grms.
  • 9.2.- Amplada màxima eixos 82mm, darrera . Davant mínim 76 mm. Sense sortir de la carrosseria.
  • 9.5.- Mínim xassis al terra INICI: dav.1mm/darr.1,2mm
  • 9.6.- Mínim xassis al terra FINAL CURSA: 1mm

* Per al proper CAMPIONAT 2024 solament estaran AUTORITZATS a participar en aquest CAMPIONAT les Carrosseries de BRM, de PORSCHE, SAUBER i TOYOTA.